Индекс


Ссылка на сообщениеhttp://forum-zavtra.org/msg.php?id=996528
Дата сообщенияЧетверг, 25 Январь 2018 08:32
АвторTropik
В ответ наПотому-то в Австралии жить привольно и легко,
Скажи мне кто твой "друг"...










Иранское руководство предлагает создать военно-политический блок в составе Ирана, Сирии, Пакистана, Ирака и России
и выступить против США, Саудовской Аравии и Израиля.

Главный военный визир верховного лидера Ирана аятоллы Али Хаменеи, генерал-майор Яхья Рахим Сафави напрямки предложил это России...

Сафави утверждает, что за попыткой создания Курдского государства стоят США и Израиль.

Также иранская пропаганда утверждает, что российская Дума поддержит это далекоидущее предложение.

Бедные русские, куда ещё их затащат продажные кремлёвские и МИД_российские ублюдки

Tropik.
Sydney. Australia.
25 January 2018______________http://khabarone.ir/news/14023259/

استقبال دومای روسیه از پیشنهاد ایجاد ائتلاف تهران-مسکو علیه آمریکا
نمایندگان دومای روسیه معتقدند ایجاد ائتلافی منطقه‌ای بین ایران و روسیه برای مقابله با سیاست‌های آمریکا در سوریه، پیشنهادی منطقی است و دو کشور اکنون نیز متحد یکدیگر به شمار می‌روند.
استقبال دومای روسیه از پیشنهاد ایجاد ائتلاف تهران-مسکو علیه آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "آلکسی چیپا" عضو کمیته امور بین الملل در دومای دولتی روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری «نووستی» تاکید کرد که پیشنهاد مطرح شده از سوی تهران برای ایجاد ائتلافی منطقه‌ای بین ایران و روسیه که با سیاست‌های آمریکا در سوریه مقابله کند، کاملا منطقی است.

روز چهارشنبه سرلشکر "یحیی رحیم صفوی" مشاور رهبر انقلاب اسلامی ایران پیشنهاد تشکیل ائتلافی منطقه‌ای با حضور ایران و روسیه در مقابل ائتلاف آمریکایی را مطرح کرد که کشورهای سوریه، عراق و پاکستان هم می توانند به آن بپیوندند.

چیپا در این باره گفت: «در حقیقت ایجاد چنین ائتلافی از کشورهای متحد برای مقابله با اقدامات آمریکا و سیاستی که در حال حاضر آنها در سوریه اجرای می کنند، کاملا منطقی است. به عقیده من، حضور هر چه بیشتر کشورهای چنین ائتلافی را تقویت خواهد کرد.»

این مقام پارلمانی با تاکید بر اینکه ایجاد چنین ائتلافی برای مقابله با اهدافی که امروزه آمریکا در سوریه دنبال می کند، ضروری است، یادآور شد که فعلا زود است گفته شود که چنین گروهی در چه سطحی تشکیل خواهد شد.

"لئونید اسلوتسکی" رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه نیز به این خبرگزاری گفته است که به عقیده وی، ایجاد ائتلاف جدیدی بین ایران و روسیه فعلا ضروری نیست، برای اینکه عملا دو کشور اکنون نیز در مبارزه با تروریستها در سوریه و در چارچوب مذاکرات آستانه، متحد یکدیگر هستند.

اسلوتسکی در عین حال با تاکید بر اینکه لازم است تا روی چنین پیشنهادی از طرف تهران کار شود، یادآور شد: «روسیه در روند اوضاع پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خود را شریکی قابل اطمینان نشان داده است و قطعا در آینده نیز همکاری نزدیکی با ایران در زمینه حل و فصل اوضاع سوریه خواهد داشت.»